My Cart

Winkelwagen

Verzending & Levering

Bedenktijd/Retour

 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Wanneer accepteren wij geen retourproducten:

  • Bij verzegelde producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne de verzegeling na de levering niet is verbroken.

  • Het product binnen de fabrieksgarantietermijn defect is gegaan, in een geval van fabrieksgarantie.

 

Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd. Deze producten moeten dan echter wel verzegeld zijn. Bij niet verbroken verzegeling mogen de producten dan ook gewoon retour. Na verbreken van de verzegeling komt het herroepingsrecht pas te vervallen. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de shop zijn voor eigen rekening. Wanneer u als klant zich beroept op het recht van retour, heeft u recht op volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Onder “volledige” terugbetaling vallen ook de bezorgkosten, administratiekosten en dergelijke die de u bij de bestelling heeft betaald. De retourkosten die u maakt met terugzending zijn voor u.

 

Deze kosten bedragen circa €5,35 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via nutrition@healthme.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Eventuele uitzonderingen worden afzonderlijk behandeld.

 

Het retouradres: Health Me Nutrition, San Franciscosingel 1, 2548 HS Den Haag

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te kunnen beschermen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met nutrition@healthme.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Voor onderstaande uitzonderingen hoeft u geen verzendkosten te betalen: 

  • U hebt een verkeerd product ontvangen.

  • Het product is kapot geleverd.

  • Het product is over de houdbaarheidsdatum.

 

Herroepingsrecht

U hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden de overeenkomst te herroepen. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook in de winkel doet, tenzij anders vermeld. Wij verwijzen u naar onze algemene voorwaarden voor het modelformulier.